sv: Om at grave sin egen grav (09-05-2007 11:25:53)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj
Let's face it. Vores biler forurener væsentligt mere end gennemsnittet. Det gør de, fordi de opfylder nogle behov, der er anderledes end gennemsnittet.
Jeg vil også gerne bakke op om, at vi i DLRK skal ud af busken forsvare det at køre i Land Rover. Jeg synes vi skal overveje at lave en "kampagne", der fortæller at de fleste af os ikke bare kører Land Rover for at forurene.
Jeg er træt at folk, der kører rundt i åndsforladte renaulter og lignende, kommer med kommentarer om min bil i forurenings- og afgiftsdebatten. Til gengæld har de ikke problemer med at ringe efter assitance, når der skal trækkes biler fri af driver i en snestorm, hvor de aldrig skulle være kørt ud i en almindelig bil. De spørger også gerne mig når spejdernes grej skal køres ud i skoven, for deres bil kaunne jo blive mudret eller ridset.
Det er ok for mig - Jeg stiller gerne op og hjælper; men så lad dog være med at sige, at man ikke har brug for en Land Rover i Danmark.
MVH.
Jakob - Der kører Lupo 3L når jeg skal langt. Fordi jeg har råd til to biler. Hvis jeg skulle af med en mine biler var det IKKE Defenderen!