sv: Er det bare mig??? (22-05-2007 21:42:09)
Peter Toft-Christiansen #7799, reg. njyl
Tja.... Hvis man kalde en freelander for en softroader så er det ensbetydende at den nok mest er til asfalt eller fastbanet vej i en eller anden form og sådan har jeg det også med disco modellerne uanset årgang. men det er jo en smagsag.
Jeg har faktisk også tendens til at græmmes lidt når der kommer en disco 3 i sortmetallic med 22" cromefælge med en dario bag roret som gør ekstra meget ud af at vække opsigt med ekstrem langsom kørsel i ålborg midtby en lørdagformiddag.
Næ han gir da fanden i hvilken historie der ligger bag dette prægtige køretøj bare det ser godt ud.
Han har nok ikke kunne få Porchen eller mercedes ML 500 til levering da de vist er meget i restordre.
Og så det med at hilse Hmmm..... Jo men det er superhyggeligt når det gengældes med et stort bredt smil og blinkende lygter.
Jeg hader den fornemmelse når man hilser velmenene og så sidder torsken bare og kigger på en som om man lige er faldet ned fra månen.
Jeg hilser på alle LR der køre langsomt nok til at opfatte hvad der foregår og ikke på dario der kommer pivende med sådant et drøn at man knap nok når at reagere.
Ja det var så lige et grynt fra det nordjyske.
God sommer
Peter Toft....Som syntes at en disco 3 er fandens flot men lidt for soft