Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: Norsk 109" ex-mil hva gør jeg? (22-05-2007 22:41:17)
Kasper Christiansen #7662, reg. øsj
Hej

Vil bare sige at jeg købte en serie 2A 109" fra '65 med motoren skiftet til V8 og serie 3 gearkasse + en del andre u-originaliteter.

Og jo, jeg har haft aaalt muligt bøvl og en del udgifter, renoveret gearkasse, nyt ventil, starter, vandpumpe og meget andet.

MEN, den har endnu ikke svigtet, så meget at den ikke kunne køre. Jeg har knækket gaskabel i et lyskryds, efter 5 min. var det fixet med en knude og en skrue, jeg har kørt fra jylland til kbh med meget lidt olie på gearkassen, jeg har kørt på ferie i Norge på 7 cylindre og uden 2. gear.
Alt i alt er det gået fint og jeg har altid kunnet komme vidre uden at ødelægge mekanik eller tidsplan.

Jo, sorte fingre og til tider slatten tegnebog, men bilen har sgu kørt hele tiden.

Skal aldrig have andet end min super veteran! ..som forøvrigt er min eneste bil.

Kasper
..glad serie ejer med sorte fingre.

Husk aligevel medlemskabet hos Dansk Auto Hjælp :-)
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "safaritag"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.