sv: sv: sv: sv: sv: sv: Mærkesager fra SKAT (04-06-2007 16:11:43)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn
Joe det er da rigtig nok. Men der er næppe nogen der tror at Toyota har sanktioneret det mærke. Mht det først mærke, så kunne det jo med lidt god vilje, se ud som om at det er nogen mærker Land Rover har fået lavet i reklameøjemed og så er der måske nogen der tror at det er Land Rover der gør grin med danske regler og det er jo ikke sikkert at Land Rover synes at det er særlig rart at der er nogen der synes at...osv.
Da jeg lavede det første mærkat, var det bare for at gøre grin med Skat, og for at ligge så tæt på deres design så muligt, så skiftede jeg deres logo ud med det nærmeste jeg kunne komme i tanke om. Jeg havde ikke lige tænkt over at nogen andre kunne finde på at sende billedet i trykken, og jeg har egentlig ingen interesse i at træde Land Rover over tæerne.
Så jeg vil bare sige, at ideen er temmelig oplagt og hvis der er nogen der trykker billedet med Land Rover logo, så må det stå for deres egen regning.
Derudover mener jeg stadig at Skat's mærke er til grin. Hvad med dem der har en bil der er fra før skilledatoen i 1998? Bliver de så uretfærdigt hængt ud når de handler i Brugsen om søndagen?
Hilsen Niels