sv: sv: sv: Sted på Land Rover klubbens web med handelserfaringer? (14-02-2008 09:35:57)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj
Normalt er jeg ikke meget stemt for at hænge nogen ud her på forum.
Et angreb, på f.eks. et firma, kan kun være et partsindlæg, og der kan være forhold som angriberen måske lige overser at beskrive i forbifarten, som måske kunne give læseren et andet og mere nuanceret syn på sagen.
I en anden bilklub, jeg er medlem af, har man en side eller afdeling, hvor medlemmerne i offentlighed, altså ikke noget med anomyne angreb, kan give en bedømmelse af firmaet, god som dårlig.
På den måde slipper man for følelsesladede partsindlæg på forum og alle kan lægge bedømmelser ind og derved afbalanceres bedømmelserne.
Jeg har forsøgt at kopiere et firmas bedømmelse over fra denne side, men det lykkes ikke særlig godt og ruderne med stjernebedømmelsen kommer slet ikke med, men jeg håber det alligevel giver mening:
Citat:
Dennis #695 STOR femtal af mig! Kanon service! Let at navigere rundt
Per #290 5
Danny #818
Ulf #277 Har sjældent det man skal bruge på lager, har været der flere gange og måtte køre til XXX i stedet som altid har delene på lager.
Hans #832 God service, både på Internet og "live", men har altid et eller andet i restordre. OK priser på det meste, men det kan svare sig at kigge efter andre steder for en sikkerheds skyld. Rodet web-butik.
Knud #297 Har kun handlet over nettet. Fin service i almindelighed, men af og til restordrer, som nogen gange koster ekstra fragt. Jeg synes godt om deres onlinekatalog!
Citat slut!
Det er en måde, der fungerer godt i ro og orden.
Husk at der er altid 2 sider af en sag!
mvh
Knud