Hej Anders
Ja jeg kan ikke nære mig. Jeg har mere eller mindre den modsatte oplevelse. Ikke at Paddock har forsøgt at snyde mig, langt fra, men da jeg efter at have hørt om vanskelighederne forbundet med deres danske pakkepost, ringede jeg og forhørte om min bestilling. Den var på vej, forsikrede manden i telefonen, men jeg var ikke helt sikker, så næste dag ringede jeg igen og fik fat i en sød og meget hjælpsom ung kvinde. Hun ringede tilbage og sagde at en del af bestillingen, en Highlift-holder, var udsolgt men de havde en anden, der var lidt dyrere. De havde faktisk forsøgt at kontakte mig for at høre om jeg ønskede den i stedet for. Det var så ikke den besked jeg havde fået dagen før. Men jeg fik mine stumper, og Paddock var da venlige, såmænd. Jeg har på den anden side også fået dele fra Craddock, nogle særlige serie II dele. De er begge gange kommet promte.
Sådan er det hele vejen igennem. Det er svært at give karakterer på den måde. Jeg har selv på dette udmærkede forum læst både for og imod de store danske resevedelspushere. Man kan jo selv skrive deres navne i søgefeltet og se hvad man får. Dem jeg har handlet med har nu været søde og flinke og leveret omgående. Ingen nævnt ingen glemt.
SerieII hilsen Niels
www.lysebjerg.dk/land-rover.html