sv: sv: Mercedes g / Land Rover. (23-03-2008 13:23:25)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Med fare for at blive tromlet ned af opildnede tekniske eksperter m.m. vil jeg ikke "KlogeÅge" på den samlede tekniske kvalitet af de forskellige biler - jeg har dog prøvet at køre i både 4 og 5-cylindrede i forsvaret - og de var udmærkede som køretøj - omend de skulle lidt ofte på værksted pga. diverse irriterende småproblemer (el-dit og dat). Ude i den store verden anses Mercedes-Benz for, at være et stjerneprodukt - omend det enste en MB får at se af mig - er min "stjerne"!(undskyld udtrykket), men jeg har set og prøvet adskellige af deres produkter - og jeg er desværre altid blevet skuffet... uanset model (A,C,E,ML,G,S,V - fælles for dem alle er rustproblemer - og den nyeste var kun 2 år (og ikke taxa!)....
Land Rover er da mere firkantet og måske lidt mere "Agricultural and Rural in design" aber aber aber... jeg ville til hver en tid vælge en Land Rover.... De er da forholdsvis lette at skrue på og med tanke på at du allerede har en englænder på matriklen er du således også "inde i engelsk tankegang" m.m.) LR er billige i drift og stumper fås på hele kloden -Næh... i dene sammenhæng lyder mit uforbeholdne råd: Vær kritisk... Kør Britisk!!!
God påske - sikken en flot dag derude!