sv: sv: sv: sv: sv: sv: Har du gode ideer og visioner ? (23-05-2008 12:31:37)
Kim Thomsen #7909, reg. fyn
Dejligt med en tråd hvor man i go' ro og orden kan kaste tanke,ideer og visioner på bordet vedr. vores udemærkede forum(Tak til dem der holder det kørende)
Jeg har hermed følgende forslag
*Del emnerne op, således at man hurtigere kan følge de tråde man er interesseret i. De kunne måske deles op i samme katagorier, som når man søger i "arkivet"
*I stedet for at tegne og forklarer en masse, kan jeg henvise til jagtformidlingen der har denne opdeling. Prøv at kikke den(google JAGTFORMIDLINGEN)
*Der kan man også se en replikbox som vi også kunne ha' En lille box hvor der er plads til et par små hurtige kommentarer mellem dem der er på nettet.
Ovennævnte forslag om Replikbox, kræve at man kan se hvem af medlemmerne der er på nettet. Så derfor er mit trejde forslag at man kan se hvornår "Vi er på"
Til sidst en kommentar til Jacob
Jeg tror det kunne blive rimelige uforståelige tråde, hvis man fortryder sine ord og derfor begynder at slette indlæg (Og gud hvor har jeg selv gjort det mange gange) Men bordet må fange og man må så selv -og andre blive, bedre til at tænke sig om inden man "farer i tasterne"
* I retningslinier som vi acceptere, når vi poster et indlæg, burde stå: Ikke medlemmer er velkommen til at deltage på forumet, men bedes for anstændighedens skyld, afholde sig fra at diskuter/kommenter Klubbens organisation
Fortsat god diskussion