sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Freelander spørgsmål. (23-07-2008 09:07:26)
Ib 0219
hej Alexander
Det eneste jeg beder om er at man, når man udtaler sig, ser tingene i et lidt større perspektiv. Det er ikke første gang man på Forum ser udtalelser som dine, og set med mine øjne er det ikke fair overfor bilen/modellen uanset hvor velmenende man gerne vil være.
Derfor spørgsmålene i mit første indlæg.
Når man udtaler sig på Forum, optræder man let som "ekspert", hvorfor man som spørger uden anden erfaring let kan få indtryk af at Freelander 1.8 er behæftet med en almen fejl, hvilket ikke er tilfældet.
Hvordan ville du selv som udenforstående opfatte dit første svar? Er det objektivt??? Når du af helt naturlige årsager ikke kan have indgående kendskab til det du udlægger som et problem, må dit svar blive subjektivt, men det er jo ikke sikkert "modtageren" opfatter det som subjektivt.
Hvis man udtaler sig på Forum risikerer man let at blive prygelknabe, hvilket jeg har erfaret stort set hver gang jeg stiller et spørgsmål, der går ud over svar på rent tekniske/specifikations/prismæssige spørgsmål :-).
Det skal man være forberedt på og acceptere, og måske er der noget af det, der kommer frem i debatten, der får en til at tænke en ekstra gang, over hvad man skriver, inden man går på næste gang.
Det er emnet i tråden der er til debat - ikke hvem der som person står bag (nogle har dog meget svært ved at holde sig til et emne og bliver personlige), så tag det bare roligt og nyd sommeren - eller hvad man nu skal kalde det.
mvh
Ib 0219