Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Freelander spørgsmål. (23-07-2008 09:07:26)
Ib 0219
hej Alexander

Det eneste jeg beder om er at man, når man udtaler sig, ser tingene i et lidt større perspektiv. Det er ikke første gang man på Forum ser udtalelser som dine, og set med mine øjne er det ikke fair overfor bilen/modellen uanset hvor velmenende man gerne vil være.

Derfor spørgsmålene i mit første indlæg.

Når man udtaler sig på Forum, optræder man let som "ekspert", hvorfor man som spørger uden anden erfaring let kan få indtryk af at Freelander 1.8 er behæftet med en almen fejl, hvilket ikke er tilfældet.

Hvordan ville du selv som udenforstående opfatte dit første svar? Er det objektivt??? Når du af helt naturlige årsager ikke kan have indgående kendskab til det du udlægger som et problem, må dit svar blive subjektivt, men det er jo ikke sikkert "modtageren" opfatter det som subjektivt.

Hvis man udtaler sig på Forum risikerer man let at blive prygelknabe, hvilket jeg har erfaret stort set hver gang jeg stiller et spørgsmål, der går ud over svar på rent tekniske/specifikations/prismæssige spørgsmål :-).

Det skal man være forberedt på og acceptere, og måske er der noget af det, der kommer frem i debatten, der får en til at tænke en ekstra gang, over hvad man skriver, inden man går på næste gang.

Det er emnet i tråden der er til debat - ikke hvem der som person står bag (nogle har dog meget svært ved at holde sig til et emne og bliver personlige), så tag det bare roligt og nyd sommeren - eller hvad man nu skal kalde det.

mvh
Ib 0219
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bremseskive"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.