sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: hvad er det ! (24-07-2008 18:56:44)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl
Hej Jimmi
Det gjorde det absolut nemmere at afkode, hvad du mener med useriøs - og jeg er da heller ikke interesseret i at klapse dig med en bagaksel,bare fordi du har ytret en anden mening. ;-)
Nuvel - jeg har da også kritk at sige om hjemmesidens opbygning samt toneart - og især dens mange mangler. Mangelen på aktive mailadresser og linksnavigationens håbløshed er bare nogle af de mest åbenlyse mangler - men det faktum kunne jo skyldes at denne lille klub ikke har en fagkyndig webmaster at trække på eller at der er een "besserwisser" der styrer hele foretagendet og hjemmesideopbygningen således ikke er til at få forbedret uden om denne - eller noget helt tredie - hvad ved jeg (det er bare gætværk).
Jeg er ganske enig i at klubben ikke burde have udtalt sig negativt om nogle kedelige forhold som det viser sig at forsvaret er ophavsmand til, og dermed uden skyld inddrager DL-RK i sagen, uden at de havde undersøgt sagen til bunds. Den lektie tror jeg de har lært nu.
Hvorvidt et depositum i den størrelsesorden er et problem eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på, men det kunne måske skyldes mangelen på nok medlemmer til at spytte i kassen, så beløbet er til rådighed.
Jeg hæfter mig bare ved at der er en negativ tone i hele misæren fra begge parter af (4x4-klubben og så startindlæggene her på denne tråd) og "krigen" mellem "racerene" bilmærkeklubber og "de andre" er da for blød.
Men jeg er sikker på at 4x4-klubben tager vores indlæg og kritik ad notam, og får rettet deres hjemmeside til, så den bliver oprigtig brugbar og sjov at navigere i - eller også gør den det ikke.
Det burde de gøre.
Hejsa Stefan