sv: sv: sv: Så har jeg lært noget nyt!! (28-11-2008 14:37:12)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj
OK, jeg har fejlvurderet visse ting.
For at skære sagen ud i pap, så er jeg selvfølgelig 200% klar over at det er ekspansionsbeholderen og jeg jagtede straks denne for at finde ud af om denne P38 også havde den klassiske fejl med toppakningen. Troede egentlig, at alle vidste, at man hurtigt og let tjekker en toppakning på den beskrevne vis.
Jeg ville så blot underholde om, hvor fantasifuldt denne tyske bilsælger så forklarede mig om beholderens funktion, iført det perfekte pokerfjæs, som en "Untetdruchbehalter", for at bortforklare den åbenlyse fejl på bilen. En forklaring om at Jorden er flad, ville være lige så plausibel. Altså han er en platugle af værste rang, og jeg ville dermed give endnu et eksempel på, at man skal tage forklaringer fra en sådan type med megen mistro. Faktisk blot en købsvejledning.
Måske slet ikke nogen dum metode han bruger, hvis man gerne vil prakke en godtroende køber denne defekte vogn på!
Jeg undskylder de kvaler mine forsøg på at bringe en, i mine øjne, spøjs oplevelse til torvs, men hvis man slet ikke kender til funktionen i en ekspansionsbeholder, kan jeg godt indse, at beretningen var åndssvag.
Men ad lange og trange omveje, så har jeg måske formået, at få nogle til at været opmærksomme på at afsløre defekte toppakninger.
Med mange undskyldninger
Knud