Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: Så har jeg lært noget nyt!! (28-11-2008 14:37:12)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj
OK, jeg har fejlvurderet visse ting.

For at skære sagen ud i pap, så er jeg selvfølgelig 200% klar over at det er ekspansionsbeholderen og jeg jagtede straks denne for at finde ud af om denne P38 også havde den klassiske fejl med toppakningen. Troede egentlig, at alle vidste, at man hurtigt og let tjekker en toppakning på den beskrevne vis.

Jeg ville så blot underholde om, hvor fantasifuldt denne tyske bilsælger så forklarede mig om beholderens funktion, iført det perfekte pokerfjæs, som en "Untetdruchbehalter", for at bortforklare den åbenlyse fejl på bilen. En forklaring om at Jorden er flad, ville være lige så plausibel. Altså han er en platugle af værste rang, og jeg ville dermed give endnu et eksempel på, at man skal tage forklaringer fra en sådan type med megen mistro. Faktisk blot en købsvejledning.

Måske slet ikke nogen dum metode han bruger, hvis man gerne vil prakke en godtroende køber denne defekte vogn på!

Jeg undskylder de kvaler mine forsøg på at bringe en, i mine øjne, spøjs oplevelse til torvs, men hvis man slet ikke kender til funktionen i en ekspansionsbeholder, kan jeg godt indse, at beretningen var åndssvag.

Men ad lange og trange omveje, så har jeg måske formået, at få nogle til at været opmærksomme på at afsløre defekte toppakninger.

Med mange undskyldninger
Knud
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bagvange"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.