sv: sv: Ungdomsarbejde #7 (06-03-2003 17:18:32)
Niels Larsen
Hej Mikael,
Hvis din knægt ikke syntes det er spændende at jorde ud over skrænter og igennem mudderhuller, så må der da være noget galt! ;-)
Er vores ungdom virkelig på vej ud i en sjovere virtuel verden end den rigtige?
Snøft!
Jeg kan stadig den dag i dag huske hvordan min far tog mig med ud til en bekendt, som han havde gennem sit job i banken. Ham fyren havde lovet min far en tur i sin spritnye 109" hvis han fik lov at låne pengene. (Den bedste deal min far nogensinde har lavet!!!)
Så afsted med hele familien ud til farmen, og der stod den flotteste 4x4 jeg nogensinde havde set. Vi byttede biler, så han havde vores rådne gamle Kadett og vi tog hans fine bil... Og hjemad det gik, men ikke ad vejene, næ, på tværs af marker og af gamle skovspor igennem små mosehuller og åer. Helt kanon oplevelse, som uden tvivl er grunden til at jeg den dag i dag er af den opfattelse at der kun er en rigtig 4x4 og det er LR.
Min far blev desværre ikke så bidt at hans bankmands-fornuft kunne overvindes mht. køb af en RIGTIG bil.
Men nu på hans gamle dage, så skal børnene jo ikke med, og hund er der jo også blevet investeret i, så nu prøver jeg at få ham til at forstå en Discos glæder...
Men nok om det, jeg kan bare ikke forstå et ungt menneske der ikke syntes det er fantastisk at køre rundt i vand og mudder på den måde som en LR kan.
Hm, afslutnings bemærkningen må nok blive: Ungdommen nutildags...