sv: Samarbejde med LRD ?! Del 2.... (10-03-2003 20:27:31)
Peter & Gitte Struntze #2005, reg. ssj
Hej Pernille
For det første føler jeg mig lidt stødt over, at du sviner min person til uden at give dig selv til kende.
PDK er ikke et navn!
Derudover vil jeg ønske jer til lykke med det fine samarbejdsresultat i har med Rover Danmark / Dansk Ride Forbund.
Men hvad skal der til for at forholdet bliver lige så godt for DLRK ?
Jeg ønskede egentlig ikke en krig om hvem der gjorde hvad mod hvem, men derimod nogle konstruktive forslag til hvordan tingene kunne blive bedre.
For at gøre dette var/er jeg nødt til at komme med nogle konkrete eksempler/forsalg som jeg mener er relevante. Forhåbentlig er der andre i klubben der tør komme med deres bud på hvad de syntes.
Deriblandt mener jeg at ordentlige præmier til konkurrencer som Rover Danmark har valgt at sponsere, skal være af en kvalitet, som gør at Rover Danmark får den Goodwill igen, som de har investeret i og ikke omvendt. Det kan jo godt være at det ikke mig der er tosset.
Hvis du syntes at jeg laver klubskadelig aktivitet, så må du jo indstille mig eksklusion, jeg mener at det er min ret og pligt som medlem i DLRK at prøve at lave tingene bedre, dette sker bla. igennem åben debat.
Jeg ved godt at mine meninger ikke altid er med flertallet, men dette skal vel ikke forhindre mig i at sige min mening.
Og så lige en bemærkning vedrørende din opfattelse af at vinde.
Det er held når man vinder i lotto.
Ved konkurrencer er det fordi man er bedst.
Og i princippet er jeg lige glad med om jeg vinder noget, men hvis der skal være en præmie, så skal det være noget jeg kan bruge, ellers er sponsorens investering ligegyldig.
Det er da for øvrigt rart at ungerytteren der vandt prisen i år køre i en temmelig ny firhjulstrækker, men jeg går ud fra at det ikke er Land Rover da du ellers ville have skrevet dette.
I øvrigt kan jeg fortælle dig at der er forholdsvis mange medlemmer i DLRK der kører i en temmelig nye firhjulstrækkere af mærket LR.
Hilsen
Peter Struntze
2005