sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Samarbejde med LRD ?! Del 2.... (12-03-2003 12:45:34)
Peter Struntze
Hej PDK
Jeg prøver nu for tredie, og sidste gang.
Jeg er hamrende ligeglad med om en gevinst/præmie er stor flot eller dyr, jeg kører primært for at vinde, ikke for at skulle have noget hjem, ud over æren(hvis jeg er så god at jeg kan vinde).
Det der er galt, efter min mening, er at det ikke er samme præmie til alle på et hold, eller til samme placeringer i for eks. trial.
For det er nemlig noget der kan gøre folk/mig ked af det eller ligefrem sur.
Det er altså ikke særligt fedt og stå 3 mand der har kæmpet i ex. antal timer, og så er der kun 2 præmier, hvor fedt er det så at være den 3. mand !
Eller at stå til f. eks. trial, og se nr. 1 i 110" klassen vinde et par støvler, og så får vinderen af 88" klassen et krus (det kan godt være at det ikke lige er sådan præmierne har været men i den stil), hvor fedt er det så at stå som den 3. mand, som bare var ham der var med?
Jeg vil opfordre til "mindre" ting men det samme.
I øvrigt er værdien af præmierne vel den samme for sponsor, ellers så er det jo "bare" et gargeudsalg.
Og mine "sure" opstød går jo netop ikke på at præmierne ikke er store flotte eller dyre, men at de er fejlplaceret.
Jeg er sikker på at vinderen af f.eks RR klassen i trial vil være henrykt for at få model af en RR, ligsom jeg vil syntes at det var/er fedt og vinde en model af en LR 90", men vi kunne vel ligeså godt få samme præmie, som var lidt mere neutral, og alle var glade og tilfredse.
Hilsen
Peter Struntze
2005