Svineri (27-10-2009 20:51:01)
Stéphane Creutzberg Bernheim
Afventer den 01.11 for at betale kontingent! Men, jeg skal have noget hjælp, jeg har skrevet før at 2 værksted havde udført arbejde på min bil...Kanon, alt i alt 30 K. Jeg har afleveret bilen i går hos en autoriseret til at udføre en 300.000 km service, samt kontrollere at alt var i orden efter de nævnte besøg! Jeg kan forvente en regning på ca 25 K idet ledninger fra dobbeltbatteri var for tynd, ledning til spil er ikke ok, udstødningsrør - ændret i april - er utæt og rustet. Jeg fik at vide at bilen var ved at brande sammen i går på værksted pga. dobbeltbatteriet var montering forkert, alt ang. bremser skal udskiftes - skiver og klodser - så for at siger det kort er jeg pisse sur og vil gerne få at vide: Skal man være medlem af en organisation for at få en retsag, kan man blive medlem efter at fejl er kommet og den sidste kan man det som udlænding? Jeg kan også bruge min retsagsforsikring i Schweiz men er ikke sikkert på at det dur her! Jeg skal/vil ikke nævne de besøgte værksted men hvis nogen er interesseret er de meget velkomme at skrive til mig - jeg kan kun anbefale at holde sig langt væk. Nå for at ikke glemme noget, ledningsnet til bagdør vinduesvisker, mm. er også brændt sammen, men fik at vide at det kunne erstattes med nogle ledninger!!! Så tak for hjælp og hold jer væk fra dem!