tilbage

Land Rover Forum  

Index
1375: TAG..........! (29-03-2001 10:41:49)
Simon P (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: )
Møgunger.....

Der er i nattens mulm og mørke nogle der har ment at min 90" trængte til et farveskift. Derfor har de givet flere forskellige farve farvemuligheder med tilhørende underskrift.
Er der nogle der ved hvorledes man fjerner dette svineri, uden at ødelægge bilens oprindelige farve.

Med håb om hurtig hjælp.
Land Rover hilsen

Simon P
Index
1376: sv: TAG..........! (29-03-2001 12:03:49) (svar på 1375)
Bo Helleskov (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: )
Hej Simon,

Arrrg, de satans møghunde. En ordentlig r...... skulle de sgu' ha. Er intet helligt mere ??

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men prøv at ringe til en autolaker og hør hvordan de ville gøre det.

Håber at den får sin oprindelig farve tilbage.

Bo
Index
1378: sv: TAG..........! (29-03-2001 14:24:03) (svar på 1375)
mikkel warming (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: )
ja slag skulle de ha de skide unger! ring til DSB og hvordan de fjerner graffiti på togene.
held og lykke
mikkel warming
Index
1379: sv: TAG..........! (29-03-2001 16:47:37) (svar på 1375)
Hans Kristian Erbs (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: )
En mulighed er at tage kontakt til ét af de firmaer, der lever af at fjerne grafitti. Jeg har selv set dem fjerne noget på en mur. Først smører de et eller andet klister på og så en tur med højtryksrenseren. Det virkede.
Jeg håber, at du snart kan køre ind i foråret i de originale farver.
De bedste hilsner
Hans Kristian
Index
1380: sv: TAG..........! (29-03-2001 17:24:44) (svar på 1375)
Poul Hult (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: )
Jeg har selv prøvede det flere gange. Sidste gang tog jeg en klud med celosefortynder på og fjernede det, men pas på, det kan godt tage lakken, hvis du gnider for hårdt.Tag det med samme således at det ikke for lang tid .God arbejdslyst

hilsen poul h
Index
1383: sv: TAG..........! (30-03-2001 21:05:47) (svar på 1375)
Lars Jonasson #5428, reg. nsj (medlem) (ip-adr: )
Apropos graffiti !
Undersøgelser har vist, at den typiske graffiti-maler er mellem 23-29 år !
Det er samtidig kendetegnende, at graffiti-malere (terrorister/vandaler) ved siden af hærværket begår/har begået anden kriminalitet. Dette i form af (butiks-)tyveri, indbrud, handel med stoffer (ofte hash og speed/amfetamin), gaderøverier, etc. Der er i øvrigt mange former for graffiti, hvilket vil føre for vidt at komme ind på her.
Blot skal det understreges, at det altså ikke altid/sjældent er børn og unge der begår graffiti.
Til slut skal det lige nævnes, at de der maler graffiti på såkaldt "lovlige" vægge, som regel bruger det som træning før det rigtigt går løs på en togvogn, eller endnu værre, en ædel og sagesløs Land Rover !
Hilsen
Jonas 5428
Index
12480: sv: TAG..........! (07-01-2004 19:06:44) (svar på 1375)
Steen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.198.61.26)
Hej Simon.
Jeg har prøvet det samme engang, det var gjort med spraymaling.
Jeg købte en dunk cellulose fortynder, en bøtte lakrens og en lakforsegler. Først lidt forsigtig brug af fortynder ( Spraylak tåler ikke fortynder det gør rigtig autolak)herefter en omgang lakrens til at tage det sidste og så slutte med lakforsegler eller voks, så skulle den være så god som ny. Det var min lak.
God fornøjelse
Steen Pranskau-Westermann
Læsø.