Hej Forum;
Jeg tog på opfordring af forumet kontakt til Ole Meldgaard for at høre på prisen på en brugt 200 tdi motor, for ca. en måneds tid siden. På daværende tidspunkt var prisen for høj til mit budget, og jeg valgte at tage til takke med en 2.5 N/A istedet.
De ringede mig op i morges og spurgte om jeg ville købe en komplet 200 tdi Disco. Jeg takkede pænt nej. De spurgte så om jeg ikke kendte andre interreserede Land Rover ejere, som jeg kunne give besked til, og hermed gjort !
Jeg kender ikke noget detaljeret til bilen, men prøv at kigge på
www.olemeldgaard.dk under reservedele / biler til reservedele, så kan du få en ide om hvad det drejer sig om.
Jeg var meget søvning i morges, og jeg er ikke sikker på at jeg hørte rigtigt ! Men hvis jeg husker rigtigt så var det 20-25 tusind + moms. Dette vil jeg dog ikke hænges op på, men der er sikkert massere af dygtige "LR-krejlere" derude, der kan håndtere den sag bedre end jeg.
Taget i betragtning af hvad jeg har fundet disco'er til i UK via Ebay og diverse huggere så lyder det som et konkurrencedygtig prisleje. Så sparer man da færgen og besværret...
Mvh. Lui