23217:
sv: Ratslør + div (09-04-2005 20:41:24) (svar på
23216)
David Bjerregaard #2217, reg. nsj (medlem) (
ip-adr: 85.165.130.184)
På siden af styrhuset sider en (lille ca 16mm) seks kant skrue ind i en større seks kant, (ca22mm). Du skal bruge en 22mm fast nøgle (Eller er det en 21) og en overskåren 16mm. Løsen lige 16mm'eren og derefter 22mm'eren. Nu strammer du 16mm'eren, ca det du kan med fingrene,måske en lille anelse mere, og så "sætter" du den, dvs du holder med en overskåren 16, mens du strammer 22eren, og låser det hele. Medens du står på hovedet, og bander fælt, så check lige olien i styrehuset.Jeg går ude fra at du har kontrolleret styrtøjet fra en end af, og lokaliseret sløret til styrehuset! Slangen til Weberen har jeg ikke løsning på mm at spændebåndet er kværnet eller forkert størrelse! Det vil jeg kontrollere først. En "urolig speedometer er tit & ofte omløber skruen, bagerst på gearkassen, som sidder løst (der hvor kabel drev går på). Det er det første & det billigste du skal kontrollere. Sider den godt, så kan det være drev hjulet som er slidt, eller meget normalt, kablet som er slidt eller næsten knækket