26348:
sv: sv: sv: semi off road. (12-08-2005 11:46:47) (svar på
26341)
Mikkel Pærremand Gregersen #5583 (medlemsstatus ukendt) (
ip-adr: 195.249.65.29)
Da jeg havde min RR var der et stykke kommune jord langt ude i ingenting, og der var intet andet end sand og små bakker. Jeg tror alle med 4x4 i området havde kørt derude de sidste mange år, for der var fine spor og baner, og der var aldrig nogen der så skævt til os (der var aldrig nogen mennesker i området) men det blev selvfølgeligt solgt, og så var det slut med den legeplads.
Hvis nu man er heldig, så kender man en farmer der har noget kuperet jord. Hvis ikke, så kan man prøve at finde en, og bestikke ham med en flaske eller noget i den retning. Der er bare et par ting der tit står i vejen for det projekt, og det ene er os jægere, der tudbrøler hvis vi sidder på jagt og der kommer en 4x4 op og hilser... (Selvom den har grønt logo) Noget andet er, at de som regel har afgrøder overalt, ellers er der jo ingen hektarstøtte :-)
Men find en farmer med noget kuperet brakjord, og bestik ham på det groveste. Bestik ham endnu mere, og få lov til at invitere hele klubben med!
Alternativt, så se om du ikke kan lave en aftale med den lokale grusgravsejer. Nogle gange har de noge steder der ikke længere bliver gravet og hvor jorden er sikker, der kan man også på en heldig, få lov at køre. (Nogle gange om søndagen, hvor de alligevel selv er der, og laver sorte penge på folk der kommer med deres små havetrailere)