tilbage

Land Rover Forum  

Index
35180: Truckerstævne - ska´ vi trille forbi og vise nogle smukke biler ? (22-05-2006 20:17:00)
Lars Aagesen #6677, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 81.19.226.142)
Hej

Jeg har fået en henvendelse fra en af medarrangørene for et truckerstævne på Stevns i weekenden op til Grundlovsdag.

De vil høre om vi har lyst til at udstille nogle af vores biler Grundlovsdag den 5. juni 2006 på dette stævne som I kan læse mere om på http://www.sydstevns.dk/trucker/default.htm

Jeg har forslået at vi udstiller nogle biler mellem kl. 10.00 og 13.00 på et centralt sted på stævnepladsen hvor de besøgende kan komme og se bilerne og få en snak med os.

Der vil ikke være udgifter for os som klub eller privatpersoner i forbindelse med vores tilstedeværelse denne dag.

Jeg har lovet at give arrangørene en tilbagemelding snarest muligt med hensyn til hvorvidt vi overhovedet deltager og i givet fald med nogenlunde angivelse af antal biler.

De som har lyst kan skrive direkte til mig på lars@aagesen.net og melde sig til - så kan vi jo evt arrangere en fælles kortegeankomst til pladsen fra en nærliggende rasteplads.

Med venlig hilsen
Regionsleder, Østsjælland
Lars Aagesen#6677