tilbage

Land Rover Forum  

Index
45022: hi lift (07-04-2007 10:12:25)
Martin Sejr Nielsen #7477, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.91.176.8)
hej alle,
skal have monteret min hi lift et sted på min SIII 88 og vil i den forbindelse høre om der er nogen der har et godt forslag til hvordan den kan sidde? - jeg har købt originale monteringsbeslag til den - så det er ikke problemet. jeg skifter ofte mellem soft- og hard-top så den skal monteres uafhængigt af toppen... - vil helst have den et sted uden på bilen.

hvis du/i har et fint lille billede af jeres egen smarte løsning - ville jeg blive glad hvis det blev smidt ind her under denne tråd.

god påske

mvlrh martin sejr nielsen
Index
45023: sv: hi lift (07-04-2007 11:20:47) (svar på 45022)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 83.93.121.63)
Hej Martin, et sted den er set ofte, er stående på et beslag på bagvangen, i højre side og så en lås i rælingen.
Den er også set liggende på forkofangeren.
Har også set den liggende bag sæderne, det er godt hvis man ikke bruger den så ofte, det er lidt bøvlet, at få den ind og ud.
Den kan også være monteret på ladvæggen ind mod "kabinen".
Du skal være obs på, at hvis den sidder udvendigt bilver den beskidt og rusten, med fejlfunktion til følge, og så er det jo oplagt for tyveri.
Et forslag kunne være en indvending montering til daglig og så en udvendig montering til terrændagene (bagvangen).
Men det tager jo selvfølgelig lidt af blæreværdien og gemme den væk. Hæhæhæ
Mvh
Kenneth Poulsen - det syntes at HighLiften er et af de mest begavede stykker væerktøj.
Index
45028: sv: sv: hi lift (07-04-2007 18:31:58) (svar på 45023)
Martin Sejr Nielsen #7477, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.91.176.8)
tak for de fine tips og ideer. det ender nok med at den bliver monteret tørt og sikkert et sted inde i vognen - og så et ekstra beslag til legedagene osv. ...

mvlrh martin sejr nielsen