47010:
Firehjulsforetrækkere - Vi har fået en støtte! (02-06-2007 21:24:54)
Anders Hollmann Garde #5972, reg. nsj (medlem) (
ip-adr: 83.92.8.50)
Jeg ved godt, at denne tråd blot er endnu en i en laang række omkring afgifter mm., men dette kunne jeg ikke lade ligge i S-toget.
Som overskriften siger, har vi fået en støtte og det er en af den slags som ellers lever af at håne og gøre grin med alt og alle. Ikke desto mindre så har Sebastian Dorset udtryk sin fulde støtte til Landroverfolket.
På Urbans bagside fredag d. 1. juni falder Sebastian i kor med alle de andre om, at store biler i byerne er til grin osv. osv. Det er ikke det som er interessant (ligesom de 10 linjer jeg har skrevet indtil nu!) - nææ - det kommer halvvejs inde i artiklen og jeg citere:
"Jeg kan forstå Landrover-entusiasterne, der kører løb i deres biler og rent faktisk bevæger sig ud i områder, der kræver træk på fire hjul, mens de, der bare har sat sig ind i deres grimme skrumler som en del af en modedille, kan få en hånlatter med på vejen fra min side"
... Ikke toyotaklubben, ikke diesel-drengene fra nordsjælland(som for øvrigt alle har mistet deres kørekort), ikke KORK, men landroverentusiaster!
Det var såment det hele - god weekend!
Hilsen Anders