tilbage

Land Rover Forum  

Index
47010: Firehjulsforetrækkere - Vi har fået en støtte! (02-06-2007 21:24:54)
Anders Hollmann Garde #5972, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.92.8.50)
Jeg ved godt, at denne tråd blot er endnu en i en laang række omkring afgifter mm., men dette kunne jeg ikke lade ligge i S-toget.

Som overskriften siger, har vi fået en støtte og det er en af den slags som ellers lever af at håne og gøre grin med alt og alle. Ikke desto mindre så har Sebastian Dorset udtryk sin fulde støtte til Landroverfolket.

På Urbans bagside fredag d. 1. juni falder Sebastian i kor med alle de andre om, at store biler i byerne er til grin osv. osv. Det er ikke det som er interessant (ligesom de 10 linjer jeg har skrevet indtil nu!) - nææ - det kommer halvvejs inde i artiklen og jeg citere:

"Jeg kan forstå Landrover-entusiasterne, der kører løb i deres biler og rent faktisk bevæger sig ud i områder, der kræver træk på fire hjul, mens de, der bare har sat sig ind i deres grimme skrumler som en del af en modedille, kan få en hånlatter med på vejen fra min side"

... Ikke toyotaklubben, ikke diesel-drengene fra nordsjælland(som for øvrigt alle har mistet deres kørekort), ikke KORK, men landroverentusiaster!

Det var såment det hele - god weekend!

Hilsen Anders
Index
47026: sv: Firehjulsforetrækkere - Vi har fået en støtte! (03-06-2007 00:44:32) (svar på 47010)
Jakob Pedersen #7674, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 85.80.143.98)
Personligt har jeg altid haft sympati for Dorset som komiker, men absolut ikke for hans politiske holdning (der ligger han og jeg vidst i hver vores grøft - men accepterer fuldt ud at man har ret til at have sine forskellige meninger).
Nu har jeg ikke læst den omtalte artikel, men giver hermed Dorset endnu et par stjerner for den udtalelse.

LR-hilsen

Jakob
Index
47190: sv: sv: Firehjulsforetrækkere - Vi har fået en støtte! (06-06-2007 10:18:15) (svar på 47026)
Heine Heinesen #7886, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.165.177.44)
Jeg faldt også over hans indlæg, og var glad for hans kommentar om LR-folket og deres trang til at mudre biler til.

Dog vil jeg bemærke, at der i klummen var et billede, som ganske fint understregede hans holding til meget brede biler. Det var et billede af en relativt bred Toyota med STORE dæk, som var bredere end skærmene. Den var nemlig på ISLANDSKE plader, og billedet var ikke lige umiddelbart taget i DK!!! Det hænger ikke sammen i min verden, da bemeldte Toyota sikkert gør sig rigtig godt på Island, og min islandske familie har aldrig brokket sig over disse "flydere". Min agt for "journalistisk vinkling" af et givet emne er ikke steget.

Se evt: http://www.arctictrucks.is/

Mvh.
Heine.