57369:
sv: Freelander soltag (16-01-2008 17:19:02) (svar på
57319)
Leif Svendsgaard #8052, reg. nvsj (medlem) (
ip-adr: 87.51.65.19)
Hej Simon
Jeg har samme problem, det klikker.
Jeh har købt et andet ved ophuggeren, som godt nok også er defekt, men har så købt en ny sideskinne i England, ved Famuaes four, for 77,50£pr side, + forsendese ca. 300, kr.det er straks være at skulle skifte den, jeg ved ikke helt sikker om det kan gøres men det sidder i bilen, men er jo noget nemmere når man har hele soltaget ude, som jeg har.
Selve glasset kan afmonteres indefra, ved at skubbe undertaget tilbage, der er så i hver side et stykke sort plastic som kan aftages forsigtigt, under dette plastic er der 3 skruer i hver side som skrues ud, så kan sselve glasset tages af. jeg vil tro uden at jeg har set efter endnu at der under loftlampen sidder motoren og den kan så afmonteres, for det er nødvendigt for at skifte skinnerne.
Selve skinnerne sidder med 4 skruer i hver side, når skruerne og motoren ar afmonteret kan skinnen tages af, og den nye sættes på plads, og så er det barre at montere motor igen.
Jeg ved ikke om der er et specielt stop på motoren som skal stå på et bestemt sted ?
Håber du kan bruge det
Hilsen Leif Svendsgaard